Kącik architekta – „Biała” instalacja Book Show 2011 / Cal Poly San Luis Obispo Studio 400

Dzięki uprzejmości Cal Poly San Luis Obispo Studio 400.
White ., instalacji galeryjnej wyprodukowanej przez 20 studentów Studio 400, studia architektoniczne na piątym roku na California Polytechnic State University, San Luis Obispo, zaprezentował każdy z uczniów.
s książki naukowe.
Instalacja została zaprojektowana, opracowana, wyprodukowana i zainstalowana przez studio w ramach wspólnego wysiłku.
Studenci opracowali projekt na okres około miesiąca, z produkcją i instalacją w ciągu pięciu dni.
80.000 stóp kwadratowych folii z tworzywa sztucznego zostało pocięte na plastry, wyplatane, tkane, spięte, klejone i przywiązane, aby zapewnić wspinaczkową i plastyczną powierzchnię w galerii 4500 stóp kwadratowych.
.Biały.
wspierał różnorodne interaktywne doświadczenia powyżej i poniżej tej dynamicznej powierzchni, otwierając i badając relacje między książką, użytkownikiem, materiałem, przestrzenią i grupą zbiorową.
Więcej zdjęć i opis studia po przerwie.
Design Intent Dzięki uprzejmości Cal Poly San Luis Obispo Studio 400 Projekt instalacji rozpoczął się od sesji burzy mózgów, w której udział wzięło bezpośrednie uczestnictwo każdego z 20 studentów studia.
Po przedstawieniu propozycji zdecydowano, że przestrzeń do wspinania będzie dzieliła przestrzeń, zapewniając miejsce do wygodnego czytania książek.
Eksploracja materiałów spojrzała na liny, taśmę i plastik w celu stworzenia powierzchni; Ostatecznie wybrano tworzywo sztuczne w arkuszach ze względu na jego elastyczność i wytrzymałość, opłacalność ekonomiczną, zważywszy na dużą przestrzeń i jej możliwości łatwego modyfikowania i ponownego wykorzystania.
Po wybraniu i nabyciu materiału, badania tradycyjnych metod tkania i makiet w pełnej skali pomogły określić charakterystykę powierzchni.
Spowodowało to tkanie powierzchni, która może wisieć w galerii, a także wspierać ciężar użytkowników na nim.
Ustalono, że elastyczny system prefabrykowanych kolumn do zawieszania i paneli wypełniających pozwoliłby powierzchniom na formowanie się do specyficznych ograniczeń miejsca galerii.
Fabrykacja i instalacja Dzięki uprzejmości Cal Poly San Luis Obispo Studio 400 uczniowie wzięli udział we wspólnym, dwudniowym wysiłku, aby skonstruować komponenty do sztuki.
Okrągłe i proste krosna tkackie (zmontowane z ponownie używanych materiałów) pozwoliły na szybkie i precyzyjne tkanie kolumn i paneli.
Okrągły stalowy pręt został ręcznie wygięty w pierścienie o średnicy 5 stóp, które zapewniły przejściową strukturę między przestrzenią galerii a tkanymi pionowymi kolumnami.
Foresight wykorzystania elementów prefabrykowanych pozwolił na niestandardowe dopasowanie elementu do przestrzeni galerii w ciągu trzech dni.
Instalacja rozpoczęła się od umieszczenia pionowych kolumn, w których istniejąca struktura galerii mogła je obsługiwać, tworząc rozłożony plan.
Z sufitu zwisał arkusz plastiku, pierwszy kawałek kilku, który całkowicie owinął przestrzeń galerii, skutecznie oddzielając dzieło od wyraźnych cech charakterystycznych dla galerii w stylu brutalizmu.
Prefabrykowane panele wypełniające zostały następnie splecione między pionowymi kolumnami, dopasowanymi w celu zapewnienia pożądanego napięcia i kształtu powierzchni.
Kiedy powierzchnia została ostatecznie zainstalowana, pozostałe ściany i podłogi galerii zostały pokryte warstwą tworzywa sztucznego.
Na jednej z tych ścian można również wyświetlać filmy o studenckich pracach, a dodatkowe plastikowe folie są wplecione w różne kształty i rozmiary poduszek, które były używane jako siedzenia pod powierzchnią i pod pionowymi kolumnami.
Dzięki uprzejmości Cal Poly San Luis Obispo Studio 400 Wykonanie okładek książki również miało miejsce podczas instalacji.
Laserowo wycinane, przezroczyste panele akrylowe stały się twarzami wiszących elementów, które byłyby interfejsem pomiędzy instalacją a użytkownikiem.
Przód każdego przypadku został wytrawiony laserowo z falistym wzorem parametrycznym, który uzupełniał złożone krzywe tkanej plastikowej powierzchni.
Przejrzysty front pozwolił na ujawnienie tożsamości książki każdego ucznia, podczas gdy tylna okładka chartreuse służyła jako jednoczący element, który subtelnie odróżniał książki od ich białego otoczenia.
Dzięki uprzejmości Cal Poly San Luis Obispo Studio 400 Book Show Otwarcie dzięki uprzejmości Cal Poly San Luis Obispo Studio 400 Otwarcie.
White.
był wielkim sukcesem.
Studenci i wykładowcy zostali wprowadzeni do prac badawczych studia w interaktywnym i nowym środowisku.
Jak stwierdził jeden z członków wydziału,.
skutecznie oddziela pokaz książek od galerii.
Tam gdzie inne pokazy wydają się być instalacjami występującymi w charakterystycznej galerii, ta wydaje się zupełnie inną przestrzenią.
Zachęcano użytkowników do kucania lub pełzania pod powierzchnią, wznosząc się w pionowe kolumny, w których znajdowały się książki.
Następnie mogą zająć się książkami w intymnej przestrzeni pod powierzchnią lub przenieść książki do bardziej społecznie interaktywnej przestrzeni utworzonej nad powierzchnią.
Zespół: Profesor: Karen Lange Studio: Joe Varho
[hasła pokrewne: wyposażenie stajni, donepezil, pale fundamentowe ]

Powiązane tematy z artykułem: donepezil pale fundamentowe wyposażenie stajni