Warning: file(http://tymek10.nazwa.pl/statlink/ender_blogi.txt): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/hydra7/ftp/mojabudowa.info.pl/media/data.php on line 27

Warning: file(http://tymek10.nazwa.pl/statlink/ender_tagi.txt): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/hydra7/ftp/mojabudowa.info.pl/media/data.php on line 28
komora zero

komora zero

Brak alkaliów w regenerowanym GR-S

Brak alkaliów w regenerowanym GR-S :z opon powoduje, że jego wulkanizacja przebiega znacznie wolniej niż wulkanizacja regeneratu kauczuku naturalnego. Twiss, Arnphlett oraz Hughes opisali jedną z metod otrzymywania tworzywa w postaci arkuszy z wulkanizowanego GR-S. GR-S poddawano najpierw rozdrabnianiu na małe kawałeczki, które następnie poddawano intensywnej przeróbce mechanicznej na walcach w temperaturze między 60 a 120oC; podczas przerobu dodawano takie zmiękczacze, jak terpentyna, smoła drzewna lub żywice kumaronowe w ilości do 10%. Regenerowany tą metodą GR-S z opon, po...

Więcej »

Do napedu pomp stosuje sie prawie wylacznie silniki pradu zmiennego

Do napędu pomp stosuje się prawie wyłącznie silniki prądu zmiennego. Ponieważ pompy odśrodkowe uruchamiane są przy zamkniętym zaworze tłocznym, a więc przy małym momencie. rozruchowym, oraz nie wymagają one w większości przypadków regulowania obrotów, do napędu pompy przy mocy do około 100 kW stosuje się silniki klatkowe. Jeżeli moc wymagana przekracza 100 kW, bardziej wskazane jest stosowanie silników synchronicznych. Do napędu pomp tłokowych, zwykle wolnobieżnych, stosuje się silniki tego samego rodzaju co do pomp odśrodkowych, z zastosowaniem przekładni pasowy...

Więcej »

Pierwsze wrażenie nie zawsze zależy od nas.

width=600 W momencie zakupienia mieszkania często zapomina się o najważniejszych, kluczowych elementach. Są to rzeczy, które stanowią całkowitą podstawę naszych czterech ścian, jednak są tak bazowe, że niekiedy nie uwzględnia się ich w pierwszej kolejności. Udając się do kogoś w odwiedziny, pierwsze co napotykamy to drzwi. To one sprawiają, jakie pierwsze wrażenie wywiera na nas całoks...

Więcej »

Wydzielanie chiro-inozytolu w moczu w cukrzycy zależnej od insuliny ad

W pompowniach kolejowych spotykamy najczęściej zespoły pompowe parowe, rzadziej zespoły spalinowe i elektryczne . Stosowane są również dwa zespoły pompowe o różnych źródłach energii, pracujące na przemian. W zespole pompowym parowym pompę uruchamia się silnikiem parowym, czyli maszyną parową zasilaną parą z kotła parowego. Na PKP są stosowane następujące rodzaje kotłów parowych: - systemu Lachapellea, -- stojące płomieniówkowe, - stojące systemu Szuchowa. - lokomobile, płomiennorurowe, -- wodnorurowe. Najczęściej używane są kotły parowe stałe,...

Więcej »
http://www.beton-architektoniczny.info.pl 751#jak zagospodarować ogród przed domem , #castorama kompresor , #olx poznań pokoje , #router a switch , #regały piwniczne , #recovery hp , #karnisze 240 cm , #płyta bitumiczna onduline , #wanny prysznicowe , #klej sopro ,